In 2016 heb ik gewerkt voor SkillsTown, een online academie die e-Learning cursussen, performance support, webinars, en scans & metingen aanbiedt. Voor deze academie heb ik een aantal e-Learning cursussen omgezet naar Articulate Storyline 2.

Vanaf november 2015 tot juni 2017 heb ik gewerkt voor het Digitaal Leerhuis, een online platform van de VPNG (Vereniging Projectmanagement Nederlandse Gemeenten) dat speciaal is ingericht om medewerkers van Nederlandse gemeenten te ondersteunen bij het projectmatig werken. Via het platform wordt ook e-Learning aangeboden. Mijn werk bestond vooral uit het ontwikkelen van compacte, informatieve lesjes ('bite sized') over relevante onderwerpen als projectplanning, kwaliteitsbeheersing, risicoanalyse, feedback geven enzovoort. Hiervoor maakte ik gebruik van de auteurstool Articulate Storyline 2. In totaal heb ik zo'n veertig van deze 'minilesjes' ontwikkeld.

Vanaf maart 2018 ben ik betrokken bij het SPASD-project. Dit is een Europees project, gericht op het versterken van de vaardigheden van professionals in het onderwijs aan kinderen, adolescenten en volwassenen met autisme. In dit project werkt het UMC Groningen samen met partners uit Polen, Italië en Roemenië. Mijn rol hierin is het implementeren van vier online modules in de LearnDash leeromgeving die hiervoor is ingericht. In 1920 heb ik eén van deze vier modules, de basismodule, voor Accare omgezet naar Articulate Storyline 3. Accare is als universitaire instelling verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen, en richt zich op kinderen en jongeren met psychische problemen en een licht verstandelijke beperking.

 

In 1919 en 1920 heb ik met Articulate Storyline twee e-learning modules ontwikkeld voor de Reade Academie in Amsterdam. De doelgroep: fysiotherapeuten die werken bij de revalidatiekliniek van Reade.